| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Envıronmental Accountıng | ISL 329 | 6 | 2 + 0 | 2 | 5 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | The concept of the environment, environmental issues and identifies the causes. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , Ödev, |
| 2 | Determine the relationship of environmental costs and accounting | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , Ödev, |
| 3 | identifies environmental issues within the framework of general accounting model. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , Ödev, |
| 4 | extended the general accounting model (environmental accounting), identifes the framework the environmental issues | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , Ödev, |
| 5 | implements environmental accounting system | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , Ödev, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Introduction, What is Environmental Accounting? | |
| 2 | Basic Environmental Accounting Elements | |
| 3 | Environmental Conservation Cost | |
| 4 | Environmental Conservation Benefit | |
| 5 | Economic Benefit Associated with Environmental Conservation Activities | |
| 6 | Treatment of Consolidated Environmental Accounting | |
| 7 | Disclosure of Environmental Accounting Information | |
| 8 | Application in Internal Management | |
| 9 | Mid-term Exam | |
| 10 | Indicators for Analysis Using Environmental Accounting Data | |
| 11 | Environmental Accounting Disclosure Format and Internal Management Tables | |
| 12 | Disclosure of Environmental Accounting Information | |
| 13 | revision of the term | |
| 14 | revision of the term |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Öğrencilerimiz işletme yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olacaklar. | ||||||
| 2 | Öğrencilerimiz ekipler halinde çalışabilecek ve işletme yönetimi görevlerinde ekip üyeleriyle bilgi paylaşabilecekler. | ||||||
| 3 | Öğrencilerimiz, işletme yönetiminin görevlerinde çözümler sunmak için sorunları belirleyecek ve analiz edecekler. | ||||||
| 4 | Öğrencilerimiz işletme süreci ve görevleri ile ilgili projelerde yer alacaklardır. | ||||||
| 5 | Öğrencilerimiz iş idaresinin görevlerini tamamlamak için sorumluluk kabul edeceklerdir. | ||||||
| 6 | Öğrencilerimiz çalışma ortamındaki etik sorunları tanımlayacak ve çözümler üreteceklerdir. | ||||||
| 7 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini teknoloji destekli araçlar ve yazılı iletişim becerileri ile aktarabilirler. | ||||||
| 8 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini yazılı ve sözlü iletişim becerileri ile aktarabilirler. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | The concept of the environment, environmental issues and identifies the causes. | ||||||||
| 2 | Determine the relationship of environmental costs and accounting | ||||||||
| 3 | identifies environmental issues within the framework of general accounting model. | ||||||||
| 4 | extended the general accounting model (environmental accounting), identifes the framework the environmental issues | ||||||||
| 5 | implements environmental accounting system |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ara Sınav | 90 |
| 1. Ödev | 4 |
| 1. Sözlü Sınav | 3 |
| 2. Sözlü Sınav | 3 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
| Ara Sınav | 1 | 15 | 15 |
| Ödev | 1 | 12 | 12 |
| Sözlü Sınav | 2 | 1 | 2 |
| Final | 1 | 20 | 20 |
| Toplam İş Yükü | 129 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,16 | ||
| dersAKTSKredisi | 5 | ||