| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS | 
|---|---|---|---|---|---|
| Seminer (Yl) | TDE 590 | 0 | 0 + 0 | 0 | 6 | 
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri | 
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık | 
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Türk Edebiyatının yüzlerce yıllık hayat ve fikir akışını; bütün türler (şiir, roman, hikaye, tiyatro v.b.), edebi dönemler ve bunları belirleyen tarihi, siyasi, sosyal, kültürel etmenler, akımlar, topluluklar, hareketler ve edebi olaylar etrafında oluşan toplaşmaları; dönemlerin genel karakterleri ve önemli edebiyatçılarının eserlerini sebepleri ve sonuçlarıyla bir bütün olarak ele alır. | ||||||
| 2 | Divan edebiyatı metinlerini, karşılaştırmalı bir yöntemle inceleyerek modern edebiyat yöntemleri ışığında yeni açılımlar sağlar. | ||||||
| 3 | Dil ile ilgili herhangi bir olguda pratik ve analitik yorum yapar. | ||||||
| 4 | Alan ile ilgili geniş bir kaynak bilgisi edinir ve bu kaynağa kendisinin de katkıda bulunabileceği ilmi disiplini kazanır. | ||||||
| 5 | Türk dünyasıyla sürekli iletişim hâlinde olur ve Çağdaş Türk Lehçelerini analiz eder ve yorumlar. | ||||||
| 6 | Türk Edebiyatının yüzyılları aşan dil, edebiyat, sanat ve hayat macerasını, derinlikli inceleme teknikleriyle araştırır. | ||||||
| 7 | Türk Edebiyatlarının dallanıp budaklandığı ve yayıldığı alanları, bütün yönleriyle, edebi olayları ile ve büyük dil ve edebiyat adamlarının seçkin eserleriyle bir bütün olarak ele alır. | ||||||
| 8 | Lisans eğitimi boyunca, belli bir donanıma sahip öğrenci, Lisansüstü eğitimde Klâsik ve Modern Edebiyat alanında, alanındaki uzmanlık bilgisini arttırır. | ||||||
| 9 | Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür | ||||||
| 10 | Türk dünyasıyla sürekli iletişim hâlinde olur, Çağdaş Türk Lehçelerini analiz eder ve yorumlar. | ||||||
| 11 | Dil bilgisi ve edebi yönden metin analizi yapma bilgisine sahip olur. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | 
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı | 
| 1. Kısa Sınav | 0 | 
| 1. Performans Görevi (Uygulama) | 0 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 50 | 
| 1. Ara Sınav | 80 | 
| 1. Kısa Sınav | 20 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 | 
| 1. Ara Sınav | 50 | 
| 1. Ara Sınav | 0 | 
| 1. Ödev | 100 | 
| 1. Ara Sınav | 100 | 
| 1. Ara Sınav | 50 | 
| 1. Sözlü Sınav | 25 | 
| 1. Ödev | 25 | 
| 1. Ödev | 100 | 
| 1. Ara Sınav | 100 | 
| 1. Ödev | 35 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 30 | 
| 2. Ödev | 35 | 
| 1. Ödev | 35 | 
| 2. Ödev | 35 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 30 | 
| 1. Ödev | 100 | 
| 1. Ödev | 40 | 
| 1. Ara Sınav | 60 | 
| 1. Kısa Sınav | 0 | 
| 1. Ara Sınav | 0 | 
| 1. Ödev | 100 | 
| 1. Proje / Tasarım | 50 | 
| 1. Ödev | 50 | 
| 1. Sözlü Sınav | 100 | 
| Toplam | 1600 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 60 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 60 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 60 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 0 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 0 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 | 
| Toplam | 1830 | 
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | 
|---|