Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Uzmanlık Alanı | YPE 902 | 0 | 4 + 0 | 4 | 6 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | MAKİNE EĞİTİMİ PR. (DR) Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Lisans derecesi yeterlilikleri üzerine kurulan, aynı ya da farklı bir alandaki bilgilerin genişletilmesi ve derinleştirilmesi ile birlikte bilimsel araştırma yaparak bilgiye ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama yapabilmek | ||||||
1 | Lisans derecesi yeterlilikleri üzerine kurulan, aynı ya da farklı bir alandaki bilgilerin genişletilmesi ve derinleştirilmesi ile birlikte bilimsel araştırma yaparak bilgiye ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama yapabilmek | ||||||
1 | Lisans derecesi yeterlilikleri üzerine kurulan, aynı ya da farklı bir alandaki bilgilerin genişletilmesi ve derinleştirilmesi ile birlikte bilimsel araştırma yaparak bilgiye ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama yapabilmek | ||||||
2 | Alanındaki sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi geliştirebilmek, bilimsel, toplumsal ve etik sorumluluk ile kullanabilmek | ||||||
2 | Alanındaki sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi geliştirebilmek, bilimsel, toplumsal ve etik sorumluluk ile kullanabilmek | ||||||
2 | Alanındaki sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi geliştirebilmek, bilimsel, toplumsal ve etik sorumluluk ile kullanabilmek | ||||||
3 | Alanındaki bir problemi, bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek ve gerektiğinde uygulayabilmek | ||||||
3 | Alanındaki bir problemi, bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek ve gerektiğinde uygulayabilmek | ||||||
3 | Alanındaki bir problemi, bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek ve gerektiğinde uygulayabilmek | ||||||
4 | Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir şekilde aktarabilmek | ||||||
4 | Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir şekilde aktarabilmek | ||||||
4 | Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir şekilde aktarabilmek | ||||||
5 | Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek | ||||||
5 | Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek | ||||||
5 | Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek | ||||||
6 | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilmek | ||||||
6 | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilmek | ||||||
6 | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilmek | ||||||
7 | En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim yeteneğine sahip olmak (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B2) | ||||||
7 | En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim yeteneğine sahip olmak (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B2) | ||||||
7 | En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim yeteneğine sahip olmak (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B2) | ||||||
8 | Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisi ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek ve geliştirebilmek | ||||||
8 | Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisi ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek ve geliştirebilmek | ||||||
8 | Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisi ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek ve geliştirebilmek | ||||||
9 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel, sosyal ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetlemek | ||||||
9 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel, sosyal ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetlemek | ||||||
9 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel, sosyal ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetlemek | ||||||
10 | Alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilmek | ||||||
10 | Alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilmek | ||||||
10 | Alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilmek |
Sıra | METALURJİ VE MALZEME MÜHENDİSLİĞİ PR. (DR) Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Mühendislik alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye genişlemesine ve derinlemesine ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisi | ||||||
2 | Sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi tamamlayabilme ve uygulama becerisi; değişik disiplinlere ait bilgileri bütünleştirebilme becerisi | ||||||
3 | Mühendislik problemlerini kurgulayabilme, çözmek için yöntem geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama becerisi | ||||||
4 | Yeni ve orijinal fikir ve yöntemler geliştirme becerisi; sistem, parça veya süreç tasarımlarında yenilikçi çözümler geliştirebilme becerisi | ||||||
5 | Mühendislikte uygulanan modern teknik ve yöntemler ile bunların sınırları hakkında kapsamlı bilgi | ||||||
6 | Analitik, modelleme ve deneysel esaslı araştırmaları tasarlama ve uygulama becerisi; bu süreçte karşılaşılan karmaşık durumları analiz etme ve yorumlama becerisi | ||||||
7 | Gereksinim duyulan bilgi ve verileri tanımlama, bunlara ulaşma ve değerlendirmede ileri düzeyde beceri | ||||||
8 | Çok disiplinli takımlarda liderlik yapma, karmaşık durumlarda çözüm yaklaşımları geliştirebilme ve sorumluluk alma becerisi | ||||||
9 | Çalışmalarının süreç ve sonuçlarını, o alandaki veya dışındaki ulusal ve uluslar arası ortamlarda sistematik ve açık bir şekilde yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisi | ||||||
10 | Verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetme yeterliliği | ||||||
11 | Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamaları hakkında farkındalık; gerektiğinde bunları inceleme ve öğrenebilme becerisi | ||||||
12 | Mühendislik uygulamalarının sosyal ve çevresel boyutlarını anlama ve sosyal çevreye uyum becerisi |
Sıra | METAL EĞİTİMİ PR. (DR) Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Lisans derecesi yeterlilikleri üzerine kurulan, aynı ya da farklı bir alandaki bilgilerin genişletilmesi ve derinleştirilmesi ile birlikte bilimsel araştırma yaparak bilgiye ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama yapabilmek | ||||||
2 | Alanındaki sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi geliştirebilmek, bilimsel, toplumsal ve etik sorumluluk ile kullanabilmek | ||||||
3 | Alanındaki bir problemi, bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek ve gerektiğinde uygulayabilmek | ||||||
4 | Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir şekilde aktarabilmek | ||||||
5 | Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek | ||||||
6 | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilmek | ||||||
7 | En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim yeteneğine sahip olmak (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B2) | ||||||
8 | Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisi ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek ve geliştirebilmek | ||||||
9 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel, sosyal ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetlemek | ||||||
10 | Alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilmek |
Sıra | ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR EĞİTİMİ PR. (DR) Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Lisans derecesi yeterlilikleri üzerine kurulan, aynı ya da farklı bir alandaki bilgilerin genişletilmesi ve derinleştirilmesi ile birlikte bilimsel araştırma yaparak bilgiye ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama yapabilmek | ||||||
2 | Alanındaki sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi geliştirebilmek, bilimsel, toplumsal ve etik sorumluluk ile kullanabilmek | ||||||
3 | Alanındaki bir problemi, bağımsız olarak kurgulamak, çözüm yöntemi geliştirmek, çözmek, sonuçları değerlendirmek ve gerektiğinde uygulayabilmek | ||||||
4 | Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir şekilde aktarabilmek | ||||||
5 | Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilmek ve sorumluluk alarak çözüm üretebilmek | ||||||
6 | Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilmek | ||||||
7 | En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim yeteneğine sahip olmak (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B2) | ||||||
8 | Alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisi ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek ve geliştirebilmek | ||||||
9 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel, sosyal ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetlemek | ||||||
10 | Alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilmek |
Sıra | MATEMATİK PR. (DR) Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanmak. |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 1 | PÇ 1 | PÇ 1 | PÇ 1 | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 2 | PÇ 2 | PÇ 2 | PÇ 2 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 3 | PÇ 3 | PÇ 3 | PÇ 3 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 4 | PÇ 4 | PÇ 4 | PÇ 4 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 5 | PÇ 5 | PÇ 5 | PÇ 5 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 6 | PÇ 6 | PÇ 6 | PÇ 6 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 7 | PÇ 7 | PÇ 7 | PÇ 7 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 8 | PÇ 8 | PÇ 8 | PÇ 8 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 9 | PÇ 9 | PÇ 9 | PÇ 9 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 10 | PÇ 10 | PÇ 10 | PÇ 10 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Ödev | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Kısa Sınav | 10 |
1. Ödev | 40 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Laboratuvar) | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 20 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
1. Ödev | 50 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
1. Ara Sınav | 40 |
1. Kısa Sınav | 15 |
1. Ödev | 30 |
1. Ara Sınav | 30 |
1. Kısa Sınav | 30 |
1. Ödev | 40 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Kısa Sınav | 20 |
1. Ödev | 20 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
2. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Ödev | 20 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 20 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 50 |
2. Sözlü Sınav | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
2. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Proje / Tasarım | 10 |
1. Performans Görevi (Laboratuvar) | 20 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Kısa Sınav | 20 |
1. Ödev | 20 |
1. Ödev | 40 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 60 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Ödev | 40 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 60 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 70 |
1. Ödev | 30 |
1. Ara Sınav | 90 |
1. Kısa Sınav | 5 |
1. Sözlü Sınav | 5 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Ödev | 10 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 20 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 20 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 30 |
2. Ödev | 30 |
1. Sözlü Sınav | 40 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 90 |
1. Ödev | 5 |
2. Ödev | 5 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Ödev | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 30 |
1. Kısa Sınav | 10 |
1. Ödev | 10 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Ara Sınav | 70 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 30 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Laboratuvar) | 100 |
1. Ara Sınav | 40 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 30 |
1. Performans Görevi (Laboratuvar) | 30 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Ödev | 20 |
1. Ara Sınav | 80 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 50 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
1. Performans Görevi (Laboratuvar) | 60 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 40 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 60 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 40 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 50 |
2. Ödev | 50 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
2. Kısa Sınav | 15 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
3. Ara Sınav | 100 |
2. Ara Sınav | 50 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 10 |
1. Ara Sınav | 70 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Ödev | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 40 |
1. Sözlü Sınav | 60 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Kısa Sınav | 10 |
2. Kısa Sınav | 10 |
1. Ödev | 30 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 20 |
1. Ödev | 20 |
1. Proje / Tasarım | 40 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 20 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Ödev | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 40 |
1. Proje / Tasarım | 60 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 70 |
1. Ödev | 30 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Ödev | 40 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
2. Kısa Sınav | 70 |
1. Ödev | 10 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Ödev | 40 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
1. Ara Sınav | 100 |
2. Kısa Sınav | 20 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Performans Görevi (Laboratuvar) | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 40 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
Toplam | 19600 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 70 |
1. Final | 30 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
2. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 60 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
2. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
2. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 20 |
1. Final | 80 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 100 |
2. Final | 50 |
1. Final | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
2. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 1 |
1. Final | 99 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 1 |
1. Final | 99 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
2. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
2. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
Toplam | 19600 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|