Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
FREE DESIGNING-II (ARTISTIC TEXTILES) HKE 434 8 2 + 2 3 5
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Prof. KADRİYE DİDEM ATİŞ
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi
Dersin Amacı
To create surface design with using designing rules.
Dersin İçeriği
To understand design’s producibility
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Students get designing rules. 1 - 2 - 3 - 4 - 6 - 9 - 14 - 15 - C - D - F -
2 - Students design not to use repeat systems. 1 - 2 - 3 - 4 - 9 - 14 - 15 - C - D - F -
3 - Students do artistic production. 1 - 2 - 3 - 4 - 9 - 14 - 15 - C - F -
4 - Students plan to produce his/her design. 1 - 2 - 3 - 4 - 6 - 9 - 14 - 15 - C - D - F -
5 - Students recognise materials. 1 - 2 - 3 - 9 - 14 - 15 - C - F -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 2:Question-Answer 3:Discussion 4:Drilland Practice 6:Motivations to Show 9:Simulation 14:Self Study 15:Problem Solving
Ölçme Yöntemleri: C:Homework D:Project / Design F:Performance Task

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 To choose a topic.
2 To choose a topic.
3 To search visual and written sources
4 To search visual and written sources
5 To search visual and written sources
6 To prepare sketches. (35 x 50 cm.)
7 To prepare sketches. (35 x 50 cm.)
8 exam
9 To prepare sketches. (35 x 50 cm.)
10 To prepare sketches. (35 x 50 cm.)
11 To prepare sketches. (35 x 50 cm.)
12 To prepare sketches. (35 x 50 cm.)
13 To experiment color and materials.
14 To experiment color and materials.

Kaynaklar

Ders Notu
Ders Kaynakları All written and visual books, materials, etc.

Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 20
Odev 1 20
ProjeTasarim 1 40
PerformansGoreviUygulama 1 20
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 50
Finalin Başarıya Oranı 50
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

; ;