Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Global Busıness Management | EBA 515 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Giriş-Kavramsal Açıklamalar Global Business. | Global Business. Mike V.Peng |
2 | Küreselleşme Arka planı | Global Business. Mike V.Peng |
3 | Küresel işletmelerin Pazar seçimleri | Global Business. Mike V.Peng |
4 | Küresel işletmelerin Pazar seçimlerinde kurumsal yakınlık olgusu | Global Business. Mike V.Peng |
5 | Küresel işletmelerde yönetim | Global Business. Mike V.Peng |
6 | Küresel işletmelerde yönetim | Global Business. Mike V.Peng |
7 | Küresel İşletmeler ve inovasyon sistemleri | Global Business. Mike V.Peng |
8 | Küresel işletmelerin ulusal inovasyon sistemleri üzerine etkisi | Global Business. Mike V.Peng |
9 | Küresel işletmeler ve ulusal kurumlar | Global Business. Mike V.Peng |
10 | Küresel işletmelerin ulusal kurumlar üzerine etkileri | Managing Across Cultures: The Seven Keys to Doing Business with a Global Mindset. Charlene Solomon |
11 | Küresel işletmelerin ulusal kurumlar üzerine etkileri | Managing Across Cultures: The Seven Keys to Doing Business with a Global Mindset. Charlene Solomon |
12 | Türkiye’de küresel işletmeler | |
13 | Türkiye’de küresel işletmeler | |
14 | Genel Değerlendirme |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Disiplinindeki temel kavramları bilir ve karşılaştığı işletme problemlerinin çözümünde kullanabilir. | ||||||
2 | Kararlarını etik, hukuki ve sosyal hususları dikkate alarak verebilir. | ||||||
3 | İşletme problemlerini tanımlamak için bilgi ve verileri eleştirel bir şekilde yorumlayıp sentezleyebilir. | ||||||
4 | Güncel teknoloji araç ve tekniklerini kullanarak işle ilgili alternatifleri tanımlayabilir, değerlendirebilir ve aralarından seçim yapabilir. | ||||||
5 | Çeşitli iş ortamlarında hem sözlü hem de yazılı olarak etkili bir şekilde iletişim kurabilir. | ||||||
6 | Girişimci olmanın getirdiği karmaşıklığı, riskleri ve engelleri anlar, iş modellerini analiz edebilir. | ||||||
7 | İş dünyasında başarılı olmak için en iyi uygulamalara hâkim olur. | ||||||
8 | Örgütsel hedeflere ulaşmak için bir takım içerisinde etkili bir şekilde çalışma kabiliyetine sahiptir. |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 |
---|
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
Toplam | 0 |
Toplam | 0 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|