Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Pazarlamada Güncel Konular UYP 533 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi KAZIM MERT
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
Kalkınma Amaçları
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Pazarlama alanında güncel gelişmelerin takip edilmesi Beyin Fırtınası,
2 Pazarlama alanında pazar araştırmasını takip eder Beyin Fırtınası,
3 Pazarlama alanında tüketici davranışlarını analiz eder Beyin Fırtınası,
4 Pazarlama alanında gelecek ile öngörüler üzerine tartışma Beyin Fırtınası,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
1 Pazarlama zekası ve iş analizi
2 Globalleşme, Global Pazarlama
3 İlişkisel Pazarlama
4 Hafta Gerilla Pazarlama ve Buzz Pazarlama
5 Hizmet Pazarlaması
6 Deneyimsel Pazarlama
7 Sınav Haftası
8 Duygusal Pazarlama
9 Dijital Çağda Pazarlama
10 E-Pazarlama
11 Sosyal Medya ve Pazarlama
12 Yeşil Pazarlama
13 Pazarlamada Etik ve Sosyal Sorumluluk
14 Örnek olay incelemeleri
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Disiplinindeki kavramlara, uygulamalara ve teorilere hâkim olur ve bunları iş yaşamındaki sorunların çözümünde ya da yürüttüğü bilimsel çalışmalarda kullanabilir. X
2 Evrensel bilimsel etik uygulamalara riayet eder ve intihalden kaçınır. X
3 Faaliyetlerinin topluma ve çevreye olan muhtemel etkilerini göz önünde bulundurur, bu olumsuz etkileri en aza indirgemek ve topluma fayda sağlamak için sorumluluk alır. X
4 İşletme sorunlarını çözmede uygun analitik teknikleri kullanabilir. X
5 Bilimsel araştırma ve proje bulgularını sözlü sunum ve yazılı rapor şeklinde etkili ve ikna edici bir şekilde sunabilir. X
6 Girişimsel süreçleri analitik ve eleştirel bakış açısı ile inceler ve girişimci bilişe etki eden faktörleri anlar. X
7 Derslerinde ve araştırmalarında ihtiyaç duyacağı teknolojileri tespit etme ve etkili bir şekilde kullanma becerisine sahip olur. X
# Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7
1 Pazarlama alanında güncel gelişmelerin takip edilmesi
2 Pazarlama alanında pazar araştırmasını takip eder
3 Pazarlama alanında tüketici davranışlarını analiz eder
4 Pazarlama alanında gelecek ile öngörüler üzerine tartışma
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ödev 100
Toplam 100
1. Final 60
1. Yıl İçinin Başarıya 40
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)