Course Name Code Semester T+U Hours Credit ECTS
Halkla Ilişkiler ve Reklamcilikta Yeni Trendler HIR 318 6 3 + 1 4 5
Precondition Courses
Recommended Optional Courses
Course Language Türkçe
Course Level Lisans
Course Type Seçmeli
Course Coordinator Dr.Öğr.Üyesi ÇİĞDEM ÇALAPKULU
Course Lecturers Dr.Öğr.Üyesi ÇİĞDEM ÇALAPKULU,
Course Assistants
Course Category Alanına Uygun Temel Öğretim
Course Objective

Halkla ilişkiler ve reklamcılıkta fark yaratan ve yeni uygulamaların analiz edilip öğretilmesi 

Course Content

Halkla ilişkiler ve reklamcılıkta fark yaratan ve yeni uygulamalar farklı sektörler ve firmaların bazında görseller üzerinden tartışılacaktır.

# Course Learning Outcomes Teaching Methods Assessment Methods
1
2 Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Gösteri, Sınav , Sözlü Sınav, Ödev,
Week Course Topics Preliminary Preparation
1 Geleneksel pazarlamadan postmoderne geçiş
2 segmentasyon ve türleri
3 postmodern tüketim ve tüketici
4 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
5 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
6 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
7 vize
8 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
9 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
10 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
11 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
12 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
13 yeni reklam ve halkla ilişkiler stratejileri
14 final
Resources
Course Notes
Course Resources
Order Program Outcomes Level of Contribution
1 2 3 4 5
1 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanlık alanının gerektirdiği kuramları sıralar. X
3 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanı olarak etik değerleri göz önünde bulundurarak topluma karşı sorumluluk bilinciyle hareket eder. X
4 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanı olarak etkili iletişimin unsurlarını sıralar. X
5 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kampanyaları düzenler. X
7 Medya ile ilişkileri düzenler ve medya planlaması yapar. X
8 Yazılı ve görsel iletişimi ve araçlarını etkin olarak kullanarak ikna edici mesajlar oluşturur. X
Evaluation System
Semester Studies Contribution Rate
1. Ödev 20
1. Kısa Sınav 80
Total 100
1. Final 60
1. Yıl İçinin Başarıya 40
Total 100
ECTS - Workload Activity Quantity Time (Hours) Total Workload (Hours)
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) 14 4 56
Ara Sınav 1 30 30
Kısa Sınav 1 5 5
Ödev 1 5 5
Final 1 40 40
Total Workload 136
Total Workload / 25 (Hours) 5.44
dersAKTSKredisi 5