1 |
Matematik programı kavramının tanımı ve algılanış biçimleri |
|
2 |
Felsefi ve pedagojik akımlar ile sosyolojik ve kültürel faktörlerin matematik ders programlarının gelişimi ve oluşumuna etkileri. |
|
3 |
Felsefi ve pedagojik akımlar ile sosyolojik ve kültürel faktörlerin matematik ders programlarının gelişimi ve oluşumuna etkileri. |
|
4 |
Felsefi ve pedagojik akımlar ile sosyolojik ve kültürel faktörlerin matematik ders programlarının gelişimi ve oluşumuna etkileri. |
|
5 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının temel öğretme‐öğrenme teorileri açılardan uygunluğu |
|
6 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının temel öğretme‐öğrenme teorileri açılardan uygunluğu |
|
7 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, Türkçe ve matematiksel sembollerin etkin kullanımı açısından uygunluğu |
|
8 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, Türkçe ve matematiksel sembollerin etkin kullanımı açısından uygunluğu |
|
9 |
Arasınav |
|
10 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, matematiksel kavramlar arasında ilişkilendirmelerin yapılıp yapılmadığı açısından uygunluğu |
|
11 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, matematiksel kavramlar arasında ilişkilendirmelerin yapılıp yapılmadığı açısından uygunluğu |
|
12 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, matematik öğretiminde kullanılması gereken soru türleri ve etkinlikler açısından uygunluğu |
|
13 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, matematik öğretiminde kullanılması gereken soru türleri ve etkinlikler açısından uygunluğu |
|
14 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarına ilişkin öngörü ve öneriler |
|