Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Envıronmental Accountıng | ISL 329 | 6 | 2 + 0 | 2 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | The concept of the environment, environmental issues and identifies the causes. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav, Ödev, |
2 | Determine the relationship of environmental costs and accounting | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav, Ödev, |
3 | identifies environmental issues within the framework of general accounting model. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav, Ödev, |
4 | extended the general accounting model (environmental accounting), identifes the framework the environmental issues | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav, Ödev, |
5 | implements environmental accounting system | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav, Ödev, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Introduction, What is Environmental Accounting? | |
2 | Basic Environmental Accounting Elements | |
3 | Environmental Conservation Cost | |
4 | Environmental Conservation Benefit | |
5 | Economic Benefit Associated with Environmental Conservation Activities | |
6 | Treatment of Consolidated Environmental Accounting | |
7 | Disclosure of Environmental Accounting Information | |
8 | Application in Internal Management | |
9 | Mid-term Exam | |
10 | Indicators for Analysis Using Environmental Accounting Data | |
11 | Environmental Accounting Disclosure Format and Internal Management Tables | |
12 | Disclosure of Environmental Accounting Information | |
13 | revision of the term | |
14 | revision of the term |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Öğrencilerimiz işletme yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olacaklar. | X | |||||
2 | Öğrencilerimiz ekipler halinde çalışabilecek ve işletme yönetimi görevlerinde ekip üyeleriyle bilgi paylaşabilecekler. | X | |||||
3 | Öğrencilerimiz, işletme yönetiminin görevlerinde çözümler sunmak için sorunları belirleyecek ve analiz edecekler. | X | |||||
4 | Öğrencilerimiz işletme süreci ve görevleri ile ilgili projelerde yer alacaklardır. | X | |||||
5 | Öğrencilerimiz iş idaresinin görevlerini tamamlamak için sorumluluk kabul edeceklerdir. | X | |||||
6 | Öğrencilerimiz çalışma ortamındaki etik sorunları tanımlayacak ve çözümler üreteceklerdir. | X | |||||
7 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini teknoloji destekli araçlar ve yazılı iletişim becerileri ile aktarabilirler. | X | |||||
8 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini yazılı ve sözlü iletişim becerileri ile aktarabilirler. | X |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 90 |
1. Ödev | 4 |
1. Sözlü Sınav | 3 |
2. Sözlü Sınav | 3 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav | 1 | 15 | 15 |
Ödev | 1 | 12 | 12 |
Sözlü Sınav | 2 | 1 | 2 |
Final | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü | 129 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,16 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |