Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
MARKETING COMMUNICATION UYP 606 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Doktora
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi AYHAN SERHATERİ
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi
Dersin Amacı
The objective of this course is to implement marketing perspectives of relationship marketing.
Dersin İçeriği
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Will have information about the communication process 1 - 3 - 10 - 12 - 14 - A - C -
2 - is informed of media tools and learn their functions 1 - 3 - 10 - 12 - 14 - A - C -
3 - manages marketing communication process 1 - 3 - 14 - A - C -
4 - Makes comments about the effectiveness of advertising and promotion 1 - 14 - 15 - 16 - A - C -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 3:Discussion 10:Brain Storming 12:Case Study 14:Self Study 15:Problem Solving 16:Project Based Learning
Ölçme Yöntemleri: A:Testing C:Homework

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 Introduction to Multi-Period Decision Making
2 Lineer Programming And Goal Programming
3 Multi-Item Goal Programming, Purposes
4 Model formulation, different goals
5 Graphical Interpretain of Goal Programming
6 Computer Solution of Goal Programming Problems with QM for Windows and Excel
7 Managament Sciences Applications, Case Studies
8 Analitic Hierarchy Process, Ranking The cretira, Devoloping an overall Ranking
9 Case Studie: Selecting a optimal area with AHP
10 Multi-Item Project Management, The elements of Project Managenet
11 Probalistic Activity Times, The general relationship of time and cost
12 Examples problem solution, applications
13 Multy-Item Decison Making, Decison tress with excel
14 Summary

Kaynaklar

Ders Notu
Ders Kaynakları

Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 60
Odev 1 20
PerformansGoreviSeminer 1 20
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 50
Finalin Başarıya Oranı 50
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

Etkinlik Sayısı Süresi(Saat) Toplam İş yükü(Saat)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 2 32
Mid-terms 1 20 20
Assignment 1 20 20
Performance Task (Seminar) 1 20 20
Final examination 1 20 20
Toplam İş Yükü 160
Toplam İş Yükü /25(s) 6.4
Dersin AKTS Kredisi 6.4
; ;