Ders Bilgileri
Yazdır
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 | 0 |
Ön Koşul Dersleri | |
---|---|
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | |
Dersin Türü | BOS |
Dersin Koordinatörü |
Öğr.Gör. DENİZ KÖKTAN |
Dersi Verenler |
Öğr.Gör. DENİZ KÖKTAN |
Dersin Yardımcıları | Res. Asst. Umut Erdoğan |
Dersin Kategorisi | |
Dersin Amacı |
"Horon" genre of Turkish Folk Dances, examples from Trabzon Region.
|
Dersin İçeriği |
"Horon" genre of Turkish Folk dances. Practicing Man Horons such as Horon Kurma, Sıksara, Sallama, Kozangel, Tonya and Woman Horons. Traditional clothes of Trabzon Region. Playing the local rhythms of Trabzon region with "Asma Davul".
|
Dersin Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
Öğretim Yöntemleri: | |
Ölçme Yöntemleri: |
Ders Akışı
Hafta | Konular | ÖnHazırlık |
---|---|---|
1 | What is "Horon" genre in Turkish Folk Dances. | |
2 | Studying Trabzon traditional folk dance clothes and field researches done, watching visual media about the region. | |
3 | Horon Kurma Dance and its rhythmic structure. | |
4 | Sıksara Dance and its rhythmic structure. | |
5 | Sallama Dance and its rhythmic structure. | |
6 | Kozangel Dance and its rhythmic structure. | |
7 | Tonya Dance and its rhythmic structure. | |
8 | General repetition of Man Horons. | |
9 | Woman Horon Kurma Dance. | |
10 | Woman Horons. | |
11 | Woman Horons. | |
12 | Man Horons and Woman Horons General Repetition | |
13 | General Repetition | |
14 | General Repetition |
Kaynaklar |
||
---|---|---|
Ders Notu | ||
Ders Kaynakları |
Döküman Paylaşımı |
---|
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
No | Program Öğrenme Çıktıları | KatkıDüzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Değerlendirme Sistemi
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SIRA | KATKI YÜZDESİ |
---|---|---|
AraSinav | 1 | 50 |
KisaSinav | 1 | 20 |
Odev | 1 | 10 |
KisaSinav | 2 | 20 |
Toplam | 100 | |
Yıliçinin Başarıya Oranı | 60 | |
Finalin Başarıya Oranı | 40 | |
Toplam | 100 |