Ders Bilgileri
Yazdır
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
0 | 0 | 0 |
Ön Koşul Dersleri | |
---|---|
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | |
Dersin Türü | BOS |
Dersin Koordinatörü |
Dr.Öğr.Üyesi ALİ VASFİ KURT |
Dersi Verenler |
Dr.Öğr.Üyesi ALİ VASFİ KURT |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | |
Dersin Amacı |
To enable the students introduce mystical thought and its foundation and representatives.
|
Dersin İçeriği |
symbol language that used in Mystical Thought in history
|
Dersin Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1 - To definite Mystical Thought | 1 - 2 - | B - C - |
2 - to recognize historical phase of the Mystical Thought | 1 - 2 - 3 - | C - |
3 - to recognize the emergence and development of the influential philosophers of the Mystical Thought | 1 - 2 - 3 - | C - |
4 - To recognize mystical culture in Islam. | 1 - 2 - | C - |
5 - To compare between Islamic mysticism and other religious mystical culture | 1 - 2 - 3 - |
Öğretim Yöntemleri: | 1:Lecture 2:Question-Answer 3:Discussion |
Ölçme Yöntemleri: | B:Oral Exam C:Homework |
Ders Akışı
Hafta | Konular | ÖnHazırlık |
---|---|---|
1 | Acquaintance | |
2 | Definition of mystical thought | |
3 | The history of mystical thought | |
4 | The foundation of mystical thought of and phases | |
5 | Plato´s story, a man called Er, son of Armeios in Politea. | |
6 | Plato´s story, a man called Er, son of Armeios in Politea. | |
7 | Molla Cami´s Salaman and Absal | |
8 | Lamii Celebi´s Salaman and Absal | |
9 | Ahmed Gazali´s Risale al-Tuyûr (The Pamphlet of Birds) | |
10 | Najmoddin Razi´s Risale al-Tuyur (The Pamphlet of Birds) | |
11 | Similarities in the Robinson Crusoe with the Ibn Sina (Avicenna)´s Hayy b. Yaqzan (The Living Son of the Vigilant), | |
12 | Similarities in the Robinson Crusoe with the Ibn Sina (Avicenna)´s Hayy b. Yaqzan (The Living Son of the Vigilant), | |
13 | Suhraward´s Kıssatu´l- Gurbeti´l-Garbiyye (the Trip of Soul) | |
14 | General evaluation |
Kaynaklar |
||
---|---|---|
Ders Notu | ||
Ders Kaynakları |
Döküman Paylaşımı |
---|
Milli Veli Yaratmak |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
No | Program Öğrenme Çıktıları | KatkıDüzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Değerlendirme Sistemi
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SIRA | KATKI YÜZDESİ |
---|---|---|
AraSinav | 1 | 50 |
KisaSinav | 1 | 30 |
Odev | 1 | 10 |
Odev | 2 | 10 |
Toplam | 100 | |
Yıliçinin Başarıya Oranı | 45 | |
Finalin Başarıya Oranı | 55 | |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü
Etkinlik | Sayısı | Süresi(Saat) | Toplam İş yükü(Saat) |
---|---|---|---|
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 3 | 48 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 16 | 2 | 32 |
Mid-terms | 1 | 4 | 4 |
Quiz | 1 | 4 | 4 |
Assignment | 2 | 4 | 8 |
Final examination | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü | 116 | ||
Toplam İş Yükü /25(s) | 4.64 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 4.64 |