Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
CORPORATE MEDİA AND PUBLİCİTY ITM 411 7 3 + 0 3 5
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Prof.Dr. AYTEKİN İŞMAN
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı



Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5
1 Knows the theories of communication and media design.
2 Considers social responsibility and the ethics as a communication and media designer.
3 Able to how to communicate effectively and product media content professionally.
4 Designs communication systems and produce media content where need be.
5 Transforms the multi-layered media content into visual images and stories, in a way that appeals to the emotions of users and recipients and conveys the message clearly.

Değerlendirme Sistemi


AKTS - İş Yükü

; ;