1 |
Üretim yönetimi ve pazarlamadaki temel kavramları anladığınızı gösterin ve uygulayar |
|
|
|
|
|
2 |
Yöneticilerin ve çalışanların organizasyonlarda nasıl etkileşim kurduğuna dair bilgiyi gösterir |
|
|
|
|
|
3 |
Üretim yönetimi ve pazarlamanın kurumlar ve / veya bireyler üzerindeki etkisini tanır ve açıklar. |
|
|
|
|
|
4 |
Empatik olma ve aktif olarak dinleme becerisini gösterir |
|
|
|
|
|
5 |
Resmi ve gayri resmi gruplar içinde etkili bir şekilde iletişim kurar |
|
|
|
|
|
6 |
Üretim yönetimi ve pazarlama" sorunlarının temel nedenini tanımlayın ve analiz eder |
|
|
|
|
|
7 |
Literatürü profesyonelce gözden geçirin ve yeni araştırma soruları önerir |
|
|
|
|
|
8 |
Yönetsel sorunlara uygun çözümler bulur |
|
|
|
|
|
9 |
Üretim yönetimi ve pazarlama alanına metodolojik yaklaşımları değerlendirmek için uygulayın |
|
|
|
|
|
10 |
Araştırma bulgularını ilgili yazın bağlamında tartışır |
|
|
|
|
|