Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Pazarlama Yönetimi UYP 503 1 3 + 0 3 7
Ön Koşul Dersleri

Yok

Önerilen Seçmeli Dersler

Yok

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Prof.Dr. REMZİ ALTUNIŞIK
Dersi Verenler Prof.Dr. REMZİ ALTUNIŞIK,
Dersin Yardımcıları

Arş. Gör. Volkan GÖKTAŞ

Dersin Kategorisi Alanına Uygun Temel Öğretim
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
Kalkınma Amaçları
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1
2
3
4
5
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
1
2
3
4
5
6
7
8
9 Ara sınav
10
11
12
13
14
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Üretim yönetimi ve pazarlamadaki temel kavramları anladığınızı gösterin ve uygulayar X
2 Yöneticilerin ve çalışanların organizasyonlarda nasıl etkileşim kurduğuna dair bilgiyi gösterir X
3 Üretim yönetimi ve pazarlamanın kurumlar ve / veya bireyler üzerindeki etkisini tanır ve açıklar. X
4 Empatik olma ve aktif olarak dinleme becerisini gösterir X
5 Resmi ve gayri resmi gruplar içinde etkili bir şekilde iletişim kurar X
6 Üretim yönetimi ve pazarlama" sorunlarının temel nedenini tanımlayın ve analiz eder X
7 Literatürü profesyonelce gözden geçirin ve yeni araştırma soruları önerir X
8 Yönetsel sorunlara uygun çözümler bulur X
9 Üretim yönetimi ve pazarlama alanına metodolojik yaklaşımları değerlendirmek için uygulayın X
10 Araştırma bulgularını ilgili yazın bağlamında tartışır X
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ara Sınav 40
1. Ödev 20
2. Ödev 20
1. Performans Görevi (Seminer) 20
Toplam 100
1. Yıl İçinin Başarıya 50
1. Final 50
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) 16 3 48
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) 16 3 48
Ara Sınav 1 15 15
Ödev 2 20 40
Final 1 15 15
Toplam İş Yükü 166
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) 6,64
Dersin AKTS Kredisi 7