Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Reklamcılık Tasarımı ve Uygulamaları ITM 304 6 3 + 0 3 5
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü MURAT İNAN
Dersi Verenler Öğr.Gör. SELDA KAVAS AFACAN,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Hafta Dokümanlar Açıklama Boyut
0 TASARIM SÜRECİNDE DİJİTAL TASARIM PROGRAMLARI VE ÜCRETSİZ KAYNAK SİTELERİ Ders Notu 0,56 MB
4 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-4. Hafta Temel Tasarım İlkeleri Bağlamında Reklam Kampanyası Örneklerinin İncelenmesi 0,12 MB
5 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-5. Hafta REKLAM KAMPANYASI TASARIMI ÖRNEĞİ: BAB’AZİZ FİLM GÖSTERİMİ VE SÖYLEŞİ 2,66 MB
2 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-2. Hafta Temel Tasarım Ögeleri: Nokta, Çizgi, Şekil/Biçim, Form, Boyut, Doku 1,58 MB
1 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-1. Hafta Ön Görülen Kaynakça 0,02 MB
6 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-6. Hafta 0,02 MB
7 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-7. Hafta 0,02 MB
8 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-8. Hafta 0,02 MB
9 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-VİZE SINAVI 0,01 MB
10 10. Hafta-Makale Önerisi POPÜLER KÜLTÜRÜN SANAT VE TASARIM ÜRÜNLERİNİ KİTSCHLEŞTİRMESİ 2,54 MB
11 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-11. Hafta Renklerin Anlamları ve Markalaşmaya Etkisi 0,02 MB
12 ITM 304 REKLAMCILIK TASARIMI VE UYGULAMALARI-12. Hafta 0,02 MB
13 13. Hafta-Örnek Makale 1,45 MB
14 14. Hafta-Makale Önerisi 1,57 MB
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 İletişim Tasarımı ve Medya alanının gerektirdiği kuramları sıralar.
2 İletişim tasarımcısı ve Medya uzmanı olarak etik değerleri göz önünde bulundurur ve topluma karşı sorumluluk bilinciyle hareket eder.
3 Bir iletişim tasarımcısı olarak etkili iletişim ve medya üretiminin unsurlarını sıralar.
4 İletişim Tasarımı ve Medya alanında gerekli medya içeriklerini üretir ve tasarlar.
5 Çok yönlü olan medya mesajlarını, yine medya araçlarını kullanarak, daha anlaşılır olmasını sağlar.
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ödev 100
Toplam 100
1. Yıl İçinin Başarıya 30
1. Final 70
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)