Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Proje IHR 523 2 0 + 0 0 24
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. SİMGE ÜNLÜ
Dersi Verenler Prof.Dr. METİN IŞIK, Doç.Dr. CENGİZ ERDAL, Doç.Dr. SİMGE ÜNLÜ, Dr.Öğr.Üyesi TUBA ÇEVİK ERGİN, Doç.Dr. ÇİĞDEM ÇALAPKULU, Doç.Dr. AYDA İNANÇ, Doç.Dr. TUĞÇE BORAN,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Alanına Uygun Öğretim
Dersin Amacı

Proje yönetiminin temellerinin benimsenmesi

Dersin İçeriği

Projenin araştırma bölümü

Projenin planlama bölümü

Projenin uygulama bölümü

Projenin ölçme ve değerlendirme bölümü

# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 araştırmanın önemini kavrar Proje Temelli Öğrenme , Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Proje / Tasarım,
2 Planlamanın önemini kavrar Gösteri, Tartışma, Soru-Cevap, Proje Temelli Öğrenme , Anlatım, Grup Çalışması, Proje / Tasarım,
3 Uygulamanın önemini kavrar Tartışma, Soru-Cevap, Örnek Olay, Proje Temelli Öğrenme , Anlatım, Proje / Tasarım,
4 Ölçme ve değerlendirmenin önemini kavrar Grup Çalışması, Tartışma, Soru-Cevap, Proje Temelli Öğrenme , Anlatım, Proje / Tasarım,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
1 Giriş
2 Projenin araştırma bölümü-1
3 Projenin araştırma bölümü-2
4 Projenin araştırma bölümü-3
5 Projenin planlama bölümü-1
6 Projenin planlama bölümü-2
7 Projenin planlama bölümü-3
8 Ara sınav
9 Projenin uygulama bölümü-1
10 Projenin uygulama bölümü-2
11 Projenin uygulama bölümü-3
12 Projenin ölçme ve değerlendirme bölümü-1
13 Projenin ölçme ve değerlendirme bölümü-2
14 Projenin ölçme ve değerlendirme bölümü-3
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Halkla İlişkiler ve Reklam faaliyetlerini eleştirel bir gözle değerlendirir. X
2 Halkla İlişkiler ve Reklam alanında analitik düşünme yetisi geliştirir. X
3 Hedef kitleyi Halkla İlişkiler ve Reklam faaliyetlerine yönelik olarak analiz eder. X
4 Halkla İlişkiler ve Reklam alanında alan araştırması unsurlarını tanımlar. X
5 Kurumsal iletişim iile ilgili güncel gelişmeleri takip eder. X
6 Bilgi iletişim teknolojileri bağlamında yeni Halkla İlişkiler ve Reklamcılık anlayışlarının sektöre uygulanmasının bilinci ile hareket eder. X
7 Halkla İlişkiler ve Reklam uygulamaları çerçevesinde kalitenin arttırılmasının öneminin farkındadır. X
8 Halkla İlişkiler ve Reklam alanında medya araçlarını kullanırken etik değerleri göz önünde bulundurur. X
9 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık mesleğini bir yaşam tarzı olarak benimser. X
10 Halkla ilişkiler faaliyetlerinin imaj ve itibar ve markayı geliştirdiğini kavrar. X
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
Toplam 0
Toplam 0
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Kısa Sınav 1 10 10
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) 16 3 48
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) 16 15 240
Proje / Tasarım 4 50 200
Ara Sınav 1 50 50
Final 1 50 50
Toplam İş Yükü 598
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) 23,92
Dersin AKTS Kredisi 24