Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Current Issues In Marketıng UYP 533 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi KAZIM MERT
Dersi Verenler Dr.Öğr.Üyesi KAZIM MERT,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Discussion, Testing,
2 Discussion, Testing,
3 Discussion, Testing,
4 Discussion, Testing,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Demonstrate understanding of, and apply, basic concepts in production management and marketing X
2 :Demonstrate knowledge of how managers and employees interact in organizations. X
3 Recognize and explain the effect of production management and marketing on organizations and/or individuals. X
4 Demonstrate the ability to be empathetic and actively listen. X
5 Communicates effectly within formal and informal groups X
6 Define and analyze the root cause of "production management and marketing" problems X
7 Review literature professionally and propose novel research questions X
8 Find proper solutions to managerial problems X
9 Apply to approtiate methodological approaches to the field of production management and marketing X
10 Discusses the research findings in the context of the relevant literature. X
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ödev 100
Toplam 100
1. Final 60
1. Yıl İçinin Başarıya 40
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)