Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Graduatıon Thesıs HIR 800 0 0 + 0 0 54
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. SİMGE ÜNLÜ
Dersi Verenler Dr.Öğr.Üyesi TÜLİN ÇORUHLU, Doç.Dr. GÜLSEN TEZCAN KAYA, Prof.Dr. ELA TAŞ, Prof.Dr. ERKAN ATAK,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 To evaluate the public relations and advertising activities with a critical point of view.
2 To develop a capacity of analytic thinking on public relations and advertising
3 To analyze the target audience on the basis of public relations and advertising activities.
4 To define the elements of field research on public relations and advertising areas.
5 To follow the new developments on corporate communication.
6 To act with the consciousness of the execution on new public relations and advertising understandings based on information communication technologies
7 To be aware of the fact that increasing the quality on public relations and advertising is important.
8 To consider the ethical values while using media vehicles on creating public relations and advertising activities.
9 To embrace the public relations and advertising profession as a lifestyle
10 To Apprehend the importance of PR for image, reputation and brand
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
Toplam 0
Toplam 0
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)