Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Social Media and Virtual Worlds- Branding and Design ITM 019 0 3 + 0 3 5
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü BORA ÖZEN
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Alanına Uygun Öğretim
Dersin Amacı

The nature of social media, online social networks, users and consumers manufactured content, blogs, microblogs, online social applications are intended to be knowledgeable about social media components such as wikis.

Dersin İçeriği

How to gain skills in the design process should be used for social media

# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Lecture, Question-Answer, Discussion, Testing, Homework, Project / Design,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ödev 100
Toplam 100
1. Final 50
1. Yıl İçinin Başarıya 50
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 5 5 25
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 5 5 25
Mid-terms 1 5 5
Project / Design 1 5 5
Performance Task (Application) 3 5 15
Final examination 5 5 25
Quiz 2 4 8
Assignment 1 5 5
Toplam İş Yükü 113
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) 4,52
Dersin AKTS Kredisi 5