Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
0 0 0
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi
Dersin Türü BOS
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. İSMAİL YILMAZ
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Alanına Uygun Öğretim
Dersin Amacı

This course aims to develop measurement tools to determine the types of knowledge, epistemological levels, epistemology, semiotic structure, information values and mathematical logic structure related disciplines.

Dersin İçeriği

This course will develop measurement tools to determine the structure of knowledge, epistemological levels, epistemology, semiotic structure, information values and mathematical logic structure in the relevant discipline. It includes how to be the final state of the measuring instrument with operational research techniques.

Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:

Ders Akışı


Kaynaklar

Ders Notu
Ders Kaynakları

Taha, H. A. (1971). Operations Research an Introduction, Macmillan Publishing

Özenli, S. (1999). İlmi Sohbetler, Adana: Karakuşlar Otomotiv Tic. ve San. Ltd. Şti

Frege, G. (2007). Aritmetiğin temelleri, YKY

Epstein, R.(2006). Classical Mathematical Logic, Princeton University Press.

Creswell, J. W. (1994). Research Design; Qualitative & Quantitative Approaches, Sage Publications.

Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2006). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, Seçkin.

Baş, T. ve Akturan, U. (2008). Nitel Araştırma Yöntemleri, Seçkin.

Ekiz, D. (2003). Eğitimde Araştırma yöntem ve Metodlarına Giriş, Anı.

Daston, L. and Galison, P. (2007). Objectivity, Zone Books.

Sober, E. (1975). Simplicity, Oxford University Press.

Burgin, M. (2010). Theory of Information; Fundamentality, Diversity and Unification(Vol.1), World Scientific Publishing Co. Pte. Ltd.

Cover, T. M. and Thomas J. A. (1991). Elements of Information Theory, John Wiley & Sons, Inc.


Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
Odev 1 30
Odev 2 30
Odev 3 40
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 60
Finalin Başarıya Oranı 40
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

; ;