Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
0 0 0
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi
Dersin Türü BOS
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi İPEK EROĞLU KOLAYİŞ
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Alanına Uygun Öğretim
Dersin Amacı
Gaining techniques and tactic skills in archery
Dersin İçeriği
Techniques, tactics and devices in archery
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - He/ she knows archery devices. 1 - B -
2 - He/ she uses archery devices. 1 - 4 - 5 - F -
3 - He/ she uses archery devices. 1 - A - F -
4 - He/ she throws arrow 1 - 4 - 6 - F -
5 - He/ she sets rear sight. 1 - 4 - 5 - 6 - A - F -
6 - He/ she evaluates his/her technique and score. 1 - 5 - A - F -
Öğretim Yöntemleri: 1: 4: 5: 6:
Ölçme Yöntemleri: F: B: A:

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 History of archery, competition rules and devices
2 Rules of security and shooting stance
3 Drawing exercise
4 Holding, drawing and aiming with bow
5 Releasing and throwing arrow
6 Exercises of throwing arrow at short distance
7 Midterm
8 Exercises of throwing arrow at short distance
9 18 m. exercises
10 18 m. exercises
11 25 m. exercises
12 25 m. exercises
13 30 m. exercises
14 30 m. exercises

Kaynaklar

Ders Notu
Ders Kaynakları

Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 40
Odev 1 10
SozluSinav 1 20
PerformansGoreviUygulama 1 15
PerformansGoreviUygulama 2 15
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 40
Finalin Başarıya Oranı 60
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

Etkinlik Sayısı Süresi(Saat) Toplam İş yükü(Saat)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 2 32
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 5 80
Mid-terms 1 4 4
Assignment 1 4 4
Oral Examination 1 2 2
Performance Task (Application) 2 4 8
Final examination 1 6 6
Toplam İş Yükü 136
Toplam İş Yükü /25(s) 5.44
Dersin AKTS Kredisi 5.44
; ;