Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
0 0 0
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi
Dersin Türü BOS
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi ALİ VASFİ KURT
Dersi Verenler Dr.Öğr.Üyesi ALİ VASFİ KURT
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
To enable the students introduce mystical thought and its foundation and representatives.
Dersin İçeriği
symbol language that used in Mystical Thought in history
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - To definite Mystical Thought 1 - 2 - B - C -
2 - to recognize historical phase of the Mystical Thought 1 - 2 - 3 - C -
3 - to recognize the emergence and development of the influential philosophers of the Mystical Thought 1 - 2 - 3 - C -
4 - To recognize mystical culture in Islam. 1 - 2 - C -
5 - To compare between Islamic mysticism and other religious mystical culture 1 - 2 - 3 -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 2:Question-Answer 3:Discussion
Ölçme Yöntemleri: B:Oral Exam C:Homework

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 Acquaintance
2 Definition of mystical thought
3 The history of mystical thought
4 The foundation of mystical thought of and phases
5 Plato´s story, a man called Er, son of Armeios in Politea.
6 Plato´s story, a man called Er, son of Armeios in Politea.
7 Molla Cami´s Salaman and Absal
8 Lamii Celebi´s Salaman and Absal
9 Ahmed Gazali´s Risale al-Tuyûr (The Pamphlet of Birds)
10 Najmoddin Razi´s Risale al-Tuyur (The Pamphlet of Birds)
11 Similarities in the Robinson Crusoe with the Ibn Sina (Avicenna)´s Hayy b. Yaqzan (The Living Son of the Vigilant),
12 Similarities in the Robinson Crusoe with the Ibn Sina (Avicenna)´s Hayy b. Yaqzan (The Living Son of the Vigilant),
13 Suhraward´s Kıssatu´l- Gurbeti´l-Garbiyye (the Trip of Soul)
14 General evaluation

Kaynaklar

Ders Notu
Ders Kaynakları

Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 50
KisaSinav 1 30
Odev 1 10
Odev 2 10
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 45
Finalin Başarıya Oranı 55
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

Etkinlik Sayısı Süresi(Saat) Toplam İş yükü(Saat)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 2 32
Mid-terms 1 4 4
Quiz 1 4 4
Assignment 2 4 8
Final examination 1 20 20
Toplam İş Yükü 116
Toplam İş Yükü /25(s) 4
Dersin AKTS Kredisi 4
; ;