Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
PSYCHONEUROBİOLOGY HMS 530 0 2 + 0 2 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Yüksek Lisans
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi GÜLGÜN DURAT
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi
Dersin Amacı
To help students learn about the effects of biological and developmental stages on human behaviour and relations
Dersin İçeriği
The students learn about various developmental approaches and evaluate the human behaviour and improve communicative skills
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Learns the anatomical and physiological bases of human behavior. 1 - 2 - 3 - 14 - A - F -
2 - Understands the bases of chemical neurotransmission and its effects on human behavior. 1 - 2 - 3 - 14 - A - F -
3 - Learns the effects and side effects of psychopharmacological drugs and uses them in nursing care. 1 - 2 - 3 - 14 - A - F -
Öğretim Yöntemleri: 1: 2: 3: 14:
Ölçme Yöntemleri: A: F:

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 Neurobiological basis of psychology
2 Neurobiological basis of psychology
3 Psychological development
4 Psychological development
5 Sensory Process
6 Sensory Process
7 Perception
8 Perception
9 The conscious
10 The conscious
11 Memory
12 Memory
13 Mood and affections
14 Mood and affections

Kaynaklar

Ders Notu
Ders Kaynakları

Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 60
PerformansGoreviSeminer 1 40
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 50
Finalin Başarıya Oranı 50
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

Etkinlik Sayısı Süresi(Saat) Toplam İş yükü(Saat)
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) 16 3 48
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) 16 4 64
Mid-terms 1 10 10
Performance Task (Seminar) 1 10 10
Final examination 1 10 10
Toplam İş Yükü 142
Toplam İş Yükü /25(s) 5.68
Dersin AKTS Kredisi 5.68
; ;