Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
0 0 0
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi
Dersin Türü BOS
Dersin Koordinatörü Öğr.Gör. GÖKÇE BÜYÜKŞENGÜR
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Genel Eğitim
Dersin Amacı
This course provide to students, knows basic elements of communication and be able to use it and knows to institutional communication and advertising.
Dersin İçeriği
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Identify basic elements of communication 1 - 3 - 4 - A - C -
2 - Distinguish and knows the of communication 1 - 2 - 3 - 4 - A - C -
3 - Uses communication informations in his/her field. 1 - 2 - 3 - 4 - 7 - 12 - A - C -
4 - Knows information about advertising history. 1 - 2 - 5 - A - C -
5 - Explain relation between development of mass communication and development of advertising. 1 - 2 - 3 - 10 - A - C -
6 - Knows famous advertises in history of advertising 1 - 2 - 5 - A - C -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 3:Discussion 4:Drilland Practice 2:Question-Answer 7:Role Playing 12:Case Study 5:Demonstration 10:Brain Storming
Ölçme Yöntemleri: A:Testing C:Homework
; ;