Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
CONSUMER BEHAVİOURS AND DECİSİON MAKİNG STRATEGİES İN ADVERTİSİNG ILB 610 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Doktora
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. CENGİZ ERDAL
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi
Dersin Amacı
Analyzing formation of consumer behaviour and its components.
Dersin İçeriği
How does consumer behaviour occur? How does it change? Case analysis

related to the making decision process.
Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Analyzes consumer behaviours 1 - 2 - 3 - A - C - D -
2 - Creates advertising campaigns according to the consumer 1 - 2 - 3 - A - C - D -
3 - Uses the appropriate mass media tools. 1 - 2 - 3 - A - C - D -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 2:Question-Answer 3:Discussion
Ölçme Yöntemleri: A:Testing C:Homework D:Project / Design
; ;