Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
ADVERTISING LANGUAGE ANALYSIS HIR 223 3 3 + 0 3 5
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. AYDA İNANÇ
Dersi Verenler Doç.Dr. AYDA İNANÇ
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Alanına Uygun Öğretim
Dersin Amacı

Meaning creation in advertising and message analyzing will be studied.

Dersin İçeriği

Subjects such advertisement analysis, meaning creation, semiology will be discussed. 

Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Comprehends the importance of message creating 1 - 3 - 4 - 8 - 12 - 16 - A - C - D -
2 - Comprehends the elements of analysis 1 - 4 - 12 - 15 - 16 - A - C - D -
3 - Tells the elements of advertisement language 1 - 4 - 8 - 16 - B - D -
4 - Comprehends the importance of semiology 1 - 2 - 4 - 12 - A - C - D -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 3:Discussion 4:Drilland Practice 8:Group Study 12:Case Study 16:Project Based Learning 15:Problem Solving 2:Question-Answer
Ölçme Yöntemleri: A:Testing C:Homework D:Project / Design B:Oral Exam
; ;