Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Publıc Admınıstratıon | SBK 481 | 7 | 2 + 0 | 2 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | To move from the concept of "Public" he/she knows and interpret that "public management" should have a management is a reflection of the will of the people. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
2 | He/she knows progress of relations between public administration, power and public. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
3 | He/she knows and analyzes developed theories and practices in the field of management. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
4 | He/she knows and grasps the comprehension of new public management and changes which it has brought. | Beyin Fırtınası, Anlatım, Soru-Cevap, | |
5 | He/she grasps and analyzes reflection of new management approaches to the management as a structure and functioning. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Concepts of public, state and public administration, development of public administration (in society of agriculture, industry and information) | |
2 | Public administration components, public and private differences | |
3 | Development of management theory, Classic management theory-I | |
4 | Classic management theory II | |
5 | Neo-classic management theory I | |
6 | Neo-classic management theory II | |
7 | Modern management theory I | |
8 | Modern management theory II | |
9 | Mid-term exam | |
10 | Post-modern management theory | |
11 | New public management comprehension | |
12 | Governance and developing partnership, influence of new management comprehensions to the public administration as construction and functional. | |
13 | Processes of administration I | |
14 | Processes of administration II |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Öğrencilerimiz işletme yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olacaklar. | ||||||
2 | Öğrencilerimiz ekipler halinde çalışabilecek ve işletme yönetimi görevlerinde ekip üyeleriyle bilgi paylaşabilecekler. | ||||||
3 | Öğrencilerimiz, işletme yönetiminin görevlerinde çözümler sunmak için sorunları belirleyecek ve analiz edecekler. | X | |||||
4 | Öğrencilerimiz işletme süreci ve görevleri ile ilgili projelerde yer alacaklardır. | X | |||||
5 | Öğrencilerimiz iş idaresinin görevlerini tamamlamak için sorumluluk kabul edeceklerdir. | X | |||||
6 | Öğrencilerimiz çalışma ortamındaki etik sorunları tanımlayacak ve çözümler üreteceklerdir. | ||||||
7 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini teknoloji destekli araçlar ve yazılı iletişim becerileri ile aktarabilirler. | X | |||||
8 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini yazılı ve sözlü iletişim becerileri ile aktarabilirler. | X |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 70 |
1. Kısa Sınav | 10 |
1. Ödev | 10 |
2. Kısa Sınav | 10 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Kısa Sınav | 2 | 10 | 20 |
Performans Görevi (Laboratuvar) | 1 | 1 | 1 |
Final | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü | 131 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,24 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |