Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Consumer Behavıor ISL 211 3 3 + 0 3 4
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili İngilizce
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. YUSUF ARSLAN
Dersi Verenler Doç.Dr. YUSUF ARSLAN,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı

The aim of this course is to provide graduate students with theoretical and practical information about consumer behavior, which is the most dynamic aspect of marketing science. Examining how consumer behavior is formed and under the influence of which factors, explaining the role and importance of consumer behavior while developing marketing strategies of businesses are sub-objectives of the course.

Dersin İçeriği

In this course, the role and importance of consumer behavior in marketing, the characteristics of consumer behavior, consumer behavior models, various factors affecting consumer behavior will be discussed.

# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Identify the major influences in consumer behaviour Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Sınav, Ödev,
2 Distinguish between different consumer behaviour influences and their relationships Tartışma, Soru-Cevap, Örnek Olay, Anlatım, Sınav, Ödev,
3 Establish the relevance of consumer behaviour theories and concepts to marketing decisions Tartışma, Soru-Cevap, Örnek Olay, Anlatım, Ödev, Sınav,
4 Implement appropriate combinations of theories and concepts Tartışma, Soru-Cevap, Anlatım, Ödev, Sınav,
5 Recognise social and ethical implications of marketing actions on consumer behaviour Tartışma, Anlatım, Ödev, Sınav,
6 Use most appropriate techniques to apply market solutions Beyin Fırtınası, Soru-Cevap, Örnek Olay, Anlatım, Ödev, Sınav,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
1 Buying, Having, Being. Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
2 Decision Making Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
3 Learning Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
4 Perception Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
5 Attitudes Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
6 The self Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
7 Consumer Identity - 1 Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
8 Consumer Identity - 2 Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
9 Cultural Influences Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
10 Consumer and Social Well-Being Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
11 The Self Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
12 Buying and Disposing Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
13 Networked Consumer Behavior Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
14 Seminar Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon)
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları

Solomon, Michael R - Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Pearson)

Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Öğrencilerimiz işletme yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olacaklar. X
2 Öğrencilerimiz ekipler halinde çalışabilecek ve işletme yönetimi görevlerinde ekip üyeleriyle bilgi paylaşabilecekler. X
3 Öğrencilerimiz, işletme yönetiminin görevlerinde çözümler sunmak için sorunları belirleyecek ve analiz edecekler. X
4 Öğrencilerimiz işletme süreci ve görevleri ile ilgili projelerde yer alacaklardır. X
5 Öğrencilerimiz iş idaresinin görevlerini tamamlamak için sorumluluk kabul edeceklerdir. X
6 Öğrencilerimiz çalışma ortamındaki etik sorunları tanımlayacak ve çözümler üreteceklerdir. X
7 Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini teknoloji destekli araçlar ve yazılı iletişim becerileri ile aktarabilirler. X
8 Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini yazılı ve sözlü iletişim becerileri ile aktarabilirler. X
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
Toplam 0
Toplam 0
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)