Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Consumer Behavıor | ISL 211 | 3 | 3 + 0 | 3 | 4 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | İngilizce |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Doç.Dr. YUSUF ARSLAN |
Dersi Verenler | Doç.Dr. YUSUF ARSLAN, |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | The aim of this course is to provide graduate students with theoretical and practical information about consumer behavior, which is the most dynamic aspect of marketing science. Examining how consumer behavior is formed and under the influence of which factors, explaining the role and importance of consumer behavior while developing marketing strategies of businesses are sub-objectives of the course. |
Dersin İçeriği | In this course, the role and importance of consumer behavior in marketing, the characteristics of consumer behavior, consumer behavior models, various factors affecting consumer behavior will be discussed. |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Identify the major influences in consumer behaviour | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav, Ödev, |
2 | Distinguish between different consumer behaviour influences and their relationships | Tartışma, Soru-Cevap, Örnek Olay, Anlatım, | Sınav, Ödev, |
3 | Establish the relevance of consumer behaviour theories and concepts to marketing decisions | Tartışma, Soru-Cevap, Örnek Olay, Anlatım, | Ödev, Sınav, |
4 | Implement appropriate combinations of theories and concepts | Tartışma, Soru-Cevap, Anlatım, | Ödev, Sınav, |
5 | Recognise social and ethical implications of marketing actions on consumer behaviour | Tartışma, Anlatım, | Ödev, Sınav, |
6 | Use most appropriate techniques to apply market solutions | Beyin Fırtınası, Soru-Cevap, Örnek Olay, Anlatım, | Ödev, Sınav, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Buying, Having, Being. | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
2 | Decision Making | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
3 | Learning | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
4 | Perception | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
5 | Attitudes | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
6 | The self | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
7 | Consumer Identity - 1 | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
8 | Consumer Identity - 2 | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
9 | Cultural Influences | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
10 | Consumer and Social Well-Being | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
11 | The Self | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
12 | Buying and Disposing | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
13 | Networked Consumer Behavior | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
14 | Seminar | Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Solomon) |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları | Solomon, Michael R - Consumer Behavior-Buying, Having, and Being (Pearson) |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Öğrencilerimiz işletme yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olacaklar. | X | |||||
2 | Öğrencilerimiz ekipler halinde çalışabilecek ve işletme yönetimi görevlerinde ekip üyeleriyle bilgi paylaşabilecekler. | X | |||||
3 | Öğrencilerimiz, işletme yönetiminin görevlerinde çözümler sunmak için sorunları belirleyecek ve analiz edecekler. | X | |||||
4 | Öğrencilerimiz işletme süreci ve görevleri ile ilgili projelerde yer alacaklardır. | X | |||||
5 | Öğrencilerimiz iş idaresinin görevlerini tamamlamak için sorumluluk kabul edeceklerdir. | X | |||||
6 | Öğrencilerimiz çalışma ortamındaki etik sorunları tanımlayacak ve çözümler üreteceklerdir. | X | |||||
7 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini teknoloji destekli araçlar ve yazılı iletişim becerileri ile aktarabilirler. | X | |||||
8 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini yazılı ve sözlü iletişim becerileri ile aktarabilirler. | X |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
Toplam | 0 |
Toplam | 0 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|