Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Topluma Hizmet Uygulamaları HIR 302 6 3 + 3 5 5
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. SİMGE ÜNLÜ
Dersi Verenler Doç.Dr. CENGİZ ERDAL, Doç.Dr. SİMGE ÜNLÜ,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı Aktif yurttaş yaratma, katılımcı demokrasiyi geliştirme ve topluma duyarlı gençler yetiştirmek.
Dersin İçeriği Sosyal sorumluluk, kurumsal sosyal sorumluluk, kss algısı, kss politikası, yönetimi ve stratejisi
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Kurumsal sosyal sorumluluk ve hayırseverlik arasındaki farkları sıralar. Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Sınav, Ödev, Proje / Tasarım,
2 Kurumsal Sosyal Sorumluluk projesi hazırlar. Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Sınav, Ödev, Proje / Tasarım,
3 Kurumsal Sosyal Sorumluluk politikasını belirler. Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Sınav, Ödev, Proje / Tasarım,
4 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve marka yönetimi arasındaki ilişkiyi açıklar. Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Sınav, Ödev, Proje / Tasarım,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
1 Giriş
2 Topluma hizmet uygulaması
3 Topluma hizmet uygulaması
4 Topluma hizmet uygulaması
5 Topluma hizmet uygulaması
6 Topluma hizmet uygulaması
7 Topluma hizmet uygulaması
8 Topluma hizmet uygulaması
9 Topluma hizmet uygulaması
10 Topluma hizmet uygulaması
11 Topluma hizmet uygulaması
12 Proje sunumları-I
13 Proje sunumları-II
14 Proje sunumları-III
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanlık alanının gerektirdiği kuramları sıralar. X
2
3 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanı olarak etik değerleri göz önünde bulundurarak topluma karşı sorumluluk bilinciyle hareket eder. X
4 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanı olarak etkili iletişimin unsurlarını sıralar. X
5 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kampanyaları düzenler. X
7 Medya ile ilişkileri düzenler ve medya planlaması yapar. X
8 Yazılı ve görsel iletişimi ve araçlarını etkin olarak kullanarak ikna edici mesajlar oluşturur. X
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ödev 15
1. Ara Sınav 40
2. Ödev 15
1. Proje / Tasarım 30
Toplam 100
1. Yıl İçinin Başarıya 50
1. Final 50
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ödev 1 10 10
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) 16 3 48
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) 16 3 48
Ara Sınav 1 15 15
Final 1 20 20
Toplam İş Yükü 141
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) 5,64
Dersin AKTS Kredisi 5