Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Marketıng Analytıcs EBA 522 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları

Arşt. Gör. Volkan GÖKTAŞ

Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı

Son dönemin gözde konularından olan analitics konusunun pazarlama bağlamında ele alınması ve işletmelerde pazarlama performansının çok yönlü olarak değerlendirilmesi için gerekli göstergelerin incelenmesi ve öğrencilerin bu göstergeleri yönetsel süreçlere uygulama konusunda yetkinlik kazandırılması  

Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu

Dersin öğretim üyesi tarafından hazırlanacak olan ders notları

Ders Kaynakları

Altunışık vd. (2020), Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, BETA Yayınları

Altunışık vd. (2019), Pazarlama Stratejileri, BETA Yayınları.

 

Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 İşletme temellerini ve ekonomi, finans, pazarlama, muhasebe ve yönetim dahil olmak üzere işletme işlevlerini anladığınızı gösterme
2 Bir kuruluşun stratejik yönünü ve kurumsal entegrasyonunu değerlendirme
3 Verilerin ve / veya bilgilerin mantığını, geçerliliğini ve alaka düzeyini tanımlayın ve değerlendirme
4 Bilgiye dayalı ve uygulanabilir sonuçlar ve öneriler yapıma
5 Anlaşılır, özlü ve mantıklı iş belgeleri yazma.
6 Etkili ve anlaşılır sözlü iletişim becerileri geliştirme
7 Organizasyonların sürdürülebilirliklerine ve sosyal sorumluluk çalışmalarına yönelik öneriler geliştirmek.
8 Etik çatışmaları analiz etmek ve etkili çözümler üretmek.
9 Bireysel liderlik tarzlarına göre diğerlerine liderlik yapmak için güçlü yaklaşımlar formüle etmek
10 Takımlar halinde etkin olarak etkileşimde bulunabilmek.
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
Toplam 0
Toplam 0
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)