Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Customer Relatıonshıp Management KAL 525 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Prof.Dr. REMZİ ALTUNIŞIK
Dersi Verenler Prof.Dr. REMZİ ALTUNIŞIK,
Dersin Yardımcıları

Arşt. Gör. Volkan GÖKTAŞ

Dersin Kategorisi Alanına Uygun Öğretim
Dersin Amacı

The aim of this course is to provide students with the knowledge reagrding customer relationship management which is considered as a means to achieve organizational goals within today´s competitive environmemnt as well as the management of customer relations which lies at the heart of modern marketing philosophy.

Dersin İçeriği

In this course, the concepts of relationship, customer and customer relationship are examined and the concept of customer relationshipos are examine from an analytical as well as managerail perspective.

# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Lecture, Question-Answer, Discussion, Testing, Homework, Performance Task,
2 Discussion, Question-Answer, Lecture, Homework, Testing,
3 Self Study, Discussion, Lecture, Performance Task, Homework, Testing,
4 Problem Solving, Self Study, Case Study, Group Study, Discussion, Testing, Homework,
5 Self Study, Case Study, Discussion, Question-Answer, Lecture, Homework, Testing, Performance Task,
6 Case Study, Brain Storming, Discussion, Question-Answer, Lecture, Homework, Oral Exam, Testing,
7 Problem Solving, Self Study, Brain Storming, Discussion, Lecture, Performance Task, Homework, Testing,
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu

1. Yavuz Odabaşı, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık.
2. Ders notları, yansılar ve ders materyalleri,

Ders Kaynakları

1. Yavuz Odabaşı, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık.
2. Fahrettin Atıl Bilge, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Gazi Kitapevi.
3. Yavuz Demirel, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı, Kültür ve Sanat Yayınları.
4. Oğuz C. Gel, CRM Yolculuğu, Sistem Yayıncılık.
5. Frederick Newell, CRM Neden Başarılı Olamıyor?, Sistem Yayınları.
6. Abdullah Bozgeyik, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık.
7. Sarah Cook, Customer Care Excellence, Kogen Page.
8. Arthur Middleten Huges, The Customer Loyalty Solution, McGraw Hill.

 

Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 X
2 X
3 X
4 X
5 X
6 X
7 X
8 X
9 X
10 X
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ara Sınav 25
1. Ödev 37
2. Ödev 38
Toplam 100
1. Final 60
1. Yıl İçinin Başarıya 40
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)