Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Tez Çalışması UYP 800 0 0 + 0 0 48
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Prof.Dr. SEVİM ATİLA DEMİR
Dersi Verenler Prof.Dr. ELA TAŞ,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Alanına Uygun Temel Öğretim
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Üretim yönetimi ve pazarlamadaki temel kavramları anladığınızı gösterin ve uygulayar
2 Yöneticilerin ve çalışanların organizasyonlarda nasıl etkileşim kurduğuna dair bilgiyi gösterir
3 Üretim yönetimi ve pazarlamanın kurumlar ve / veya bireyler üzerindeki etkisini tanır ve açıklar.
4 Empatik olma ve aktif olarak dinleme becerisini gösterir
5 Resmi ve gayri resmi gruplar içinde etkili bir şekilde iletişim kurar
6 Üretim yönetimi ve pazarlama" sorunlarının temel nedenini tanımlayın ve analiz eder
7 Literatürü profesyonelce gözden geçirin ve yeni araştırma soruları önerir
8 Yönetsel sorunlara uygun çözümler bulur
9 Üretim yönetimi ve pazarlama alanına metodolojik yaklaşımları değerlendirmek için uygulayın
10 Araştırma bulgularını ilgili yazın bağlamında tartışır
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
5. Ödev 25
1. Proje / Tasarım 25
10. Performans Görevi (Uygulama) 25
5. Performans Görevi (Seminer) 25
Toplam 100
1. Final 40
1. Yıl İçinin Başarıya 60
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) 16 4 64
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) 16 30 480
Ödev 5 20 100
Performans Görevi (Uygulama) 10 30 300
Final 1 50 50
Proje / Tasarım 1 60 60
Performans Görevi (Seminer) 5 30 150
Toplam İş Yükü 1204
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) 48,16
Dersin AKTS Kredisi 48