Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Görsel-İşitsel Tasarım | GIT 320 | 6 | 1 + 2 | 2 | 5 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üyesi BÜLENT KABAŞ |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Alanına Uygun Öğretim |
Dersin Amacı | Dersin amacı, öğrencilerin öğrenmiş oldukları dijital ses tasarımı tekniklerini görsel materyal ile ilişkilendirerek görsel-işitsel medya ürünleri tasarlamalarıdır. |
Dersin İçeriği | Öğrenciler görsel-işitsel medya tasarlamayı öğreneceklerdir. |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Öğrenciler görsel-işitsel medya tasarlamayı öğreneceklerdir. | Anlatım, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama, Gösteri, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, Proje / Tasarım, |
2 | Öğrenciler görsel-işitsel iletişimin önemini öğreneceklerdir. | Anlatım, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama, Gösteri, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, Proje / Tasarım, |
3 | Öğrenciler analog-dijital ilişkisi bağlamında görsel-işitsel teknolojinin evrimi hakkında bilgi edineceklerdir. | Anlatım, Tartışma, Alıştırma ve Uygulama, Gösteri, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, Proje / Tasarım, |
4 | Öğrenciler görsel-işitsel anlatıların analizini öğreneceklerdir. | Anlatım, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama, Gösteri, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, Proje / Tasarım, |
5 | Öğrenciler görsel-işitsel kurgu konusunda bilgi edineceklerdir. | Anlatım, Soru-Cevap, Alıştırma ve Uygulama, Gösteri, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, Proje / Tasarım, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Görsel-işitsel İletişim | |
2 | Görsel-işitsel İletişim | |
3 | Görsel-işitsel İletişim | |
4 | Görsel-işitsel medyanın yapısal özellikleri | |
5 | Analog-dijital ilişkisi bağlamında görsel-işitsel teknolojinin evrimi | |
6 | Analog-dijital ilişkisi bağlamında görsel-işitsel teknolojinin evrimi | |
7 | Ara Sınav | |
8 | Görsel-işitsel anlatıların analizi | |
9 | Görsel-işitsel anlatıların analizi | |
10 | Görsel-işitsel kurgu | |
11 | Görsel-işitsel kurgu | |
12 | Görsel-işitsel kurgu | |
13 | Görsel-işitsel kurgu | |
14 | Final |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları | Cancellaro, Joseph. Exploring Sound Design For Interactive Media. Thomson Delmar Learning, 2006 |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
Toplam | 0 |
Toplam | 0 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 14 | 3 | 42 |
Ödev | 1 | 15 | 15 |
Sözlü Sınav | 1 | 1 | 1 |
Kısa Sınav | 1 | 1 | 1 |
Proje / Tasarım | 1 | 30 | 30 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 8 | 3 | 24 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 114 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 4,56 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |