Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Semınar (Ma) | FOL 590 | 0 | 0 + 0 | 0 | 6 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Folklore and musicology science expert; is dominant to method and tecniques which science and art require | ||||||
2 | knows basic elemets of Tukish folklore with Turkish and west music; can make independent research; can inprete and synthese the themes concerning with working field. | ||||||
3 | renews, interogates himself continuously in change and development, analyses new information and methods. Besides the contributions secured to musicology, works with the other diciplines and connects relations. | ||||||
4 | is dominant to folk music themes which folklore form related to music art area. | ||||||
5 | follows the renevals in writing musical note and music technology. Has the ability of using technological possibilities in moving traditional music and today’s music to the future | ||||||
6 | has the ability of transfering the characteristics of musicology and folklore by using the effective communication techniques of puclic relations to listener who are the experts or not expert. | ||||||
7 | Makes the education which is known with education,teaching and searching qualities in turkey and in world, which will make teaching and searching to arrive discussion, analysies, explanation and syntheses; which will move Turkish folklore and Turkish music to advanced levels. | ||||||
8 | gives methods and tecniques that interrogate, analyse and synthese the themes of musicology and folklore | ||||||
9 | gives social, scientific and ethical rules in the stages of gathering, interpreting and making heard of scientific datums entered musicology. |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Kısa Sınav | 0 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 0 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Kısa Sınav | 20 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Ara Sınav | 0 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 25 |
1. Ödev | 25 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 35 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
2. Ödev | 35 |
1. Ödev | 35 |
2. Ödev | 35 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
1. Ödev | 100 |
1. Ödev | 40 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Kısa Sınav | 0 |
1. Ara Sınav | 0 |
1. Ödev | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Ödev | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
Toplam | 1520 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 0 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 0 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
Toplam | 1830 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|