Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
History Of Islamic Expansion | SAU 080 | 0 | 2 + 0 | 2 | 5 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. MEVLÜT KOYUNCU |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | Factors affecting the spread of Islam |
Dersin İçeriği | Prophet Muhammad, the Four Caliphs and the Umayyad period analysis of the political and social events |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Pre-Islamic Arabian Peninsula | |
2 | Prophet. Muhammad in Mecca before his Hijrah Studies | |
3 | The first Muslims Torture and Transmigration | |
4 | Medina Formation of the First Ummah | |
5 | Prophet. Muhammad to spread Islam in Medina His Activities | |
6 | Introduction of Islam in Iran and Central Asia | |
7 | Conquest of Syria and Palestine | |
8 | Non-Muslims in Islamic Domination | |
9 | Midterm Examination | |
10 | Conquest of North Africa | |
11 | Spread of Islam in Andalusia | |
12 | Acceptance of Islam by the Turks | |
13 | Spread of Islam in India | |
14 | Considerations Affecting the Spread of Islam |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Kısa Sınav | 10 |
1. Ödev | 20 |
1. Sözlü Sınav | 10 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 60 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 3 | 48 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 16 | 3 | 48 |
Mid-terms | 1 | 5 | 5 |
Quiz | 1 | 5 | 5 |
Assignment | 1 | 2 | 2 |
Oral Examination | 1 | 2 | 2 |
Final examination | 1 | 5 | 5 |
Toplam İş Yükü | 115 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 4,6 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |