1 |
Eğitim programları ve öğretimle ilgili temel kavramları tanımlama |
|
|
|
|
X |
2 |
Program geliştirmenin kuramsal temelleri (tarihi, felsefi, psikolojik, toplumsal, ekonomik, bireysel, konu alanı) arasında ilişki kurma |
|
|
|
|
X |
3 |
Program tasarım yaklaşımlarını karşılaştırma |
|
|
|
|
X |
4 |
İhtiyaca uygun program geliştirme modellerini seçme |
|
|
|
|
X |
5 |
Program tasarısı hazırlama |
|
|
|
|
X |
6 |
Bir eğitim programının bütün boyutlarını değerlendirme yeterliklerini kazanma |
|
|
|
|
X |
7 |
Farklı ülkelerdeki eğitim sistemlerini eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirme |
|
|
|
|
X |
8 |
Eğitim programları ve öğretim alanında gelişmeleri izleme |
|
|
|
|
X |
9 |
Toplumda sosyal ekonomik ve kültürel boyutlarda gerçekleşen değişmelerin eğitim programlarına etkisini değerlendirme |
|
|
|
|
X |
10 |
Öğretim yöntem teknik ve stratejilerini alanının öğretiminde kullanma |
|
|
|
|
X |
11 |
Eğitim programları ve öğretime ilişkin kavramları ve kuramları eleştirel bakış açısıyla değerlendirme |
|
|
|
|
X |
12 |
Kendi çalışmalarında uygun bilimsel araştırma yöntemlerini seçme ve kullanma |
|
|
|
|
X |
13 |
Eğitim programları ve öğretim alanında bağımsız, özgün ve yayınlanabilecek araştırmalar yapma. |
|
|
|
|
X |