Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Seminer (Yl) | GIT 590 | 0 | 0 + 0 | 0 | 6 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Görsel İletişim Tasarımı alanında araştırma yapmaya temel olacak kavram, yöntem ve teknikler hakkında bilgi ve beceri kazanır. | ||||||
2 | Sanat ve anlam ilişkisini sorgulayıp, sanatsal ve toplumsal imgeleri ilişkilendirerek çağdaş anlam üretimiyle ilgili sorunlara dair farkındalık kazanır. | ||||||
3 | Değişen iletişim teknolojilerinin yarattığı toplumsal, kültürel, siyasal ve ekonomik dönüşümlerinin farkına varıp iletişim teknolojilerinin dünyayı nasıl dönüştürdüğünü kavrar. | ||||||
4 | Görsel İletişim Tasarımı alanında özgün bir proje (film, video, animasyon, grafik ve fotoğraf) tasarlanmasını ve üretilmesini öğrenip, bu tasarım projesini gerçekleştirme ve sunabilme ön yetisi kazanır. | ||||||
5 | Görsel İletişim Tasarımı alanında yeniliklere açık olma ve yeni fikirler üretebilme becerisi kazanır. | ||||||
6 | Bilimsel çalışmalarında kuramsal, yöntemsel ve uygulama bağlamında Görsel İletişim Tasarımı alanına katkı sağlama becerisini kazanır. | ||||||
7 | Tarihsel gelişimi bağlamında imgenin işlev ve niteliğini öğrenip görmenin zihinsel ve bilişsel bir etkinlik olduğunu kavrar. | ||||||
8 | Görsel iletişim araçlarının evrimini tarihsel bir dizgede yorumlayarak görsel iletişim tekniklerini yaratıcı bir biçimde kullanmayı öğrenir. |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Kısa Sınav | 0 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 0 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Kısa Sınav | 20 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Ara Sınav | 0 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 25 |
1. Ödev | 25 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ödev | 35 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
2. Ödev | 35 |
1. Ödev | 35 |
2. Ödev | 35 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
1. Ödev | 100 |
1. Ödev | 40 |
1. Ara Sınav | 60 |
1. Kısa Sınav | 0 |
1. Ara Sınav | 0 |
1. Ödev | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Ödev | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
Toplam | 1520 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 60 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 0 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 0 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
Toplam | 1830 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|